27 Ağustos 2009 Perşembe

us open tahminleri

erkeklerde kesin favorim roger federer. hem form, hem de moral açısından oldukça üst düzeyde. grand slam title sayısını büyük bir ihtimalle 16 yapacaktır diye düşünüyorum.
her ne kadar favorim federer olsa da, mütevazi kişiliği ve insanüstü mücadelesi nedeniyle nadal'a da her zaman sevgi ve saygı duymuşumdur. ancak nadal'ın eski halinden eser yok şu aralar maalesef. cincinnati'de djokovic'le oynadığı maçta acınası bir durumdaydı. böylesine büyük bir oyuncuyu o halde görmek içimi sızlattı doğrusu. umarım sakatlığını atlatabilir de bu büyük yıldızı erkenden yitirmeyiz.
eğer bir sürpriz olur da federer elenirse, şampiyon olacak isim tahminim, gerçekçi olmak gerekirse, önce murray sonra djokovic olur. ikisi de çok formdalar. gerçekçi olmayı bir kenara bırakıp gönlümden geçeni söylemem gerekirse de juan martin del potro derim. bir türlü ısınamadığım murray veya djokovic yerine federer'in tahtını bırakmasını istediğim oyuncu budur...

heyecanın ve ilginin minimumlara vurduğu bayanlar tarafına bakarsak; 1 numaranın kesinlikle favori olmadığını düşünüyorum. diğerlerine bakıldığında baskın gelen isim yine serena gibi görünüyor. venüs de çok kötü geçirdiği son iki haftadan sonra silkinebilir belki ama terazinin serena tarafı daha ağır basıyor. belki jankovic'in şansı yaver gidebilir veya birçoğunun us open'da patlama yapacak dediği sharapova birşeyler yapabilir ama her ikisi için de şampiyonluk bana göre pek mümkün görünmüyor. gönlümden geçen isimler ise dementieva ve clijsters. eğer şanslı bir kura çekerlerse ikisinin de finali görmesini arzu ediyor ve umuyorum.

1 yorum:

Ezgi dedi ki...

Benim de tahminlerim çoğunlukla bu yönde. Nadal bugün kendini çok iyi hissettiğini, dizinde hiçbir problem kalmadığını söylemiş. Federer-Nadal finali izlemeyi çok isterim ama geçen yine Murray-Federer finali olacak gibi geliyor bana.