8 Eylül 2009 Salı

9. günde neler olur?

9. gün maç programında 4 tane erkekler 4.tur maçı ile 2 tane bayanlar çeyrek final maçı var. bayanlardan başlayalım :

na li - kim clijsters
fazla yorum yapmaya gerek yok, kesin favorim clijsters. zorlanmadan iki sette kazanacağını düşünüyorum.

flavia pennetta - serena williams
pennetta buraya kadar çok iyi geldi. bir tek vzonareva maçında zorlandı ve vzonareva'nın mental zayıflığı sayesinde çeyrek tura çıkabildi (çevirdiği onca maç puanından sonra!!). pennetta'nın bu yıl amerika açık macerasının buraya kadar olduğunu düşünüyorum. belki çok hırslı bir pennetta bir set almayı başarabilir ama normal şartlarda serena iki sette işi bitirecektir.

gelelim erkeklere:

marin cilic - andy murray
murray bir önceki maçında çok rahattı. bu maç o kadar kolay olmasa da kazanacaktır yine. 3-1 murray diyorum.

gael monfils - rafael nadal
nadal'ın turnuvadaki en zor maçı. turnuva başında nadal'ın eski günlerine döndüğünü düşünüyordum. ama her turda performansı giderek düşüyor. bu maçta da çok zorlanacağını ama zor da olsa (muhtemelen 3-2) kazanacağını düşünüyorum. monfils yenilse de fazlasıyla hırpalayacaktır nadal'ı. bu yüzden nadal'ın çeyrek finalden öteye gidemeyeceğini tsonga/gonzalez eşleşmesinden kim gelirse gelsin yenileceğini düşünüyorum.

juan martin del potro - juan carlos ferrero
iki tane çok sevdiğim oyuncunun maçı. ferrero eski favorilerimden, del potro ise federer'den sonraki kral adayım. bu maç için favorim del potro. normalde 3-0 derdim ama bir önceki turda ismini bile bilmediğim avusturyalıya set verdikten sonra ferrero'ya, benim paralel backhand'cime set vermezse olmaz, bu yüzden 3-1 del potro diyorum.

jo-wilfried tsonga - fernando gonzalez
toplara çok hızlı vuran iki müthiş forehand'cinin maçı. birbirine denk iki güç. ama bana göre terazinin tsonga tarafı biraz daha ağır basıyor. özellikle de montreal'de federer'i 5-2 geriden gelip yendiği maçtan sonra..

Hiç yorum yok: