9 Eylül 2009 Çarşamba

9. günde neler olmuş ?

dünkü yazımda 9. günde neler olacağı ile ilgili tahminlerde bulunmuştum. 6 maçtan 4 tanesi tutmuş!!! fena sayılmaz, üstelik erkekler tarafında en önemli sürprizlerden birinin yaşandığı bir günde..

6 maçın içinde tahmin edilmesi en kolay olan maçta clijsters na li 'yi 2 sette geçti.
62 64
aynı skorla serena da pennetta'yı geçerek yarı finalde clijsters'ın rakibi oldu.
64 63
tablonun üst tarafında kalan isimlere bakınca bu kuranın çok adaletsiz olduğunu görüyoruz maalesef. clijsters - serena yarı finali bu turnuva için final değerindedir ve bu maçı kim kazanırsa şampiyon olacaktır. amerika'da olsam ve elimde bayanlar finali için biletim olsa acaip sinir olurdum. ohh çok şükür, biletim falan yok :)

gelelim erkeklere..
öncelikle beni yanıltmayan iki tanesinden bahsetmek istiyorum.
biricisi juan martin del potro. adaşı juan carlos ferrero ile oynadığı 4.tur maçını 3-0 kazandı. yalnız uyduruk avusturyalıya bile set veren del potro'nun ferrero'ya set vermemesine içerledim biraz.
63 63 63
ikincisi rafael nadal. nadal'ın monfils maçında zorlanacağını ama maçı kazanacağını düşünüyordum, öyle de oldu. 3-1 nadal kazandı ve çeyrek finale çıktı. ama onun için turnuvada bundan sonrası olur mu bilmiyorum.
67 63 61 63
gelelim beni yanıltanlara :(
ilki jo-wilfried tsonga. speedy gonzalez ile oynadığı maçın denk bir mücadele olacağını düşünüyor ve tsonga'nın biraz daha ağır basacağını tahmin ediyordum. denk bir mücadele olduğu skordan anlaşılıyor ama kazanan taraf gonzalez oldu. nadal gibi ilk seti kaybeden gonzalez ardından 3 set alarak maçı 3-1 kazandı.
36 63 76 64
ve günün sürprizi..
andy murray berbat oynadığı maçta marin cilic'e 3-0 yenilerek erkeklerde roddick'ten sonraki en büyük sürprize imza attı. maçı murray'nin 3-1 alacağını düşünüyordum, normal şartlarda öyle de olurdu. ama marin cilic en iyi, andy murray ise en kötü günündeydi ve ortaya bu sonuç çıktı.
75 62 62
bir sonraki yazıda 10. gün için tahminlerde bulunmayı planlıyorum. sevdim bu işi :)

2 yorum:

onur dedi ki...

eğlencelidir tahmin yapmak.. ama bir yerden sonra tahmin tutsun diye çok taraflı izlemeye başladığımı fark ettim maçları.. iyi oynayanı kötülediğimi falan fark ettim.. bundan dönmek pek kolay olmuyor :) ama başardım..

aliye dedi ki...

benim sıkıntım da taraflı yorum yapmak sanırım. kimin kazanacağına karar verirken sevdiğim tenisçiye torpil geçiyorum :) bazen bile bile lades oluyor bu. bu işte yeni sayılırım, öğrenirim ben de inşallah :)