27 Eylül 2009 Pazar

pan pasific open day 1

tokya'da düzenlenmekte olan toray pan pasific open tenis turnuvası ilk gün tekler maçlarında sürpriz sonuçlar alındı:

luci safarova / ana ivanovic 64 76
ana ivanovic kan kaybetmeye devam ediyor. güçlü servisler üzerine kurulu oyunu, iyi servis atamadığında tutmuyor ve başarılı olamıyor. bu maçta 11 çift hata yapan ve %41 ilk servis yüzdesiyle oynayan ana, yenilgi ve hüzün hanesine bir maç daha ekledi.



roberta vinci / flavia pennetta 61 62
teniste en önemli unsurun istikrar olduğunu bir kez daha belirtmek istiyorum. bir tenisçi bir maçta çok iyi oynayabilir, dünya bir numarasını bile yenebilir, ama büyük oyuncu olabilmek için iyi oyununu tüm maçlarına yayabilmesi gerekir. pennetta tam da bu kritik noktada bana göre. ilk 10'a girdi sıralamada belki ama orada kalabilmesi için bugünkü gibi ilk tur mağlubiyetleri almaması gerekir.



gisela dulko / agnes szavay 63 60
bu herkes için sürpriz bir sonuç olmayabilir ama benim için öyle. geçen yıl ilk defa bir maçını izlediğim szavay, o maçta gördüğüm müthiş istikrarlı backhand'lerle benim yeni ilk 10 adayım olmuştu. ama maalesef beklediğim gibi olmadı. bir maçla yıldız olunamayacağını bir kez de szavay göstermiş oldu. gerçi ondan hala umutluyum, bir gün beni haklı çıkarabilir. umutla bekliyorum.

Hiç yorum yok: