10 Eylül 2009 Perşembe

us open'da 11.günde neler var?

2.haftanın perşembesindeyiz, dolayısıyla maçlar iyiden iyiye azaldı. bugün sadece erkeklerde son yarı finalistleri belirleyecek 2 adet çeyrek final maçı kaldı. (double'ları, junior'ları falan saymıyorum tabii)

ilk maç, juan martin del potro - marin cilic maçı. çok keyifli bir maç olacağını düşünüyorum. her ikisi de çok yetenekli bu iki genç tenisçinin maçında del potro'yu daha şanslı buluyorum. cilic'de kolay lokma olmadığını murray'i eleyerek gösterdi ama muhtemelen del potro 1 set kaybıyla maçı alır.

günün ikinci maçı ise fernando gonzalez - rafael nadal arasında oynanacak. bugüne hatta şu ana kadar rafael nadal'ın çeyrek finalden öteye gidemeyeceğini düşünüyordum. ama nedense birdenbire farklı düşünmeye başladım. nadal'ın bu maçı çok da zorlanmadan kazanacağını düşünüyorum. belki bir set verir ama yarı finalin son biletini kapar.

Hiç yorum yok: