14 Eylül 2009 Pazartesi

who will be champion?

2009 amerika açık tenis turnuvası bu akşam oynanacak tek erkekler finali ile sona eriyor. final maçı roger federer ve juan martin del potro arasında oynanacak ve türkiye saati ile 23:00 de başlayacak. federer kazanırsa üst üste 6. şampiyonluğa ulaşırken, del potro kazanırsa ilk grand slam şampiyonluğu olacak. turnuvanın en keyifli maçı olacağını düşünüyorum. bir tarafta uzun zamandır erkekler tenisini domine eden, kırılmadık rekor bırakmayan, tenisin gelmiş geçmiş en iyisi federer, diğer tarafta son zamanların yükselen değeri, genç yetenek ve bana göre federer'den sonra onun tahtına oturacak olan varisi.


federer'i her durumda kiminle oynarsa oynasın destekliyorum. bugün de öyle. ama aynı zamanda bugün işinin zor olacağını da biliyorum. eğer iyi gününde olmazsa, ilk servis yüzdesini yüksek tutamazsa federer işi zora sokar. aynı şey del potro için de geçerli tabi ki. roland garros yarı finalinde olduğu gibi çok setli bir maç olur diye tahmin ediyor, hakeden kazansın, ama hakeden de federer olsun diyorum :)





Hiç yorum yok: