26 Ekim 2009 Pazartesi

doha day 1

doha'da ilk gün (27 ekim salı) oynanacak maçlar şunlar :

1. Victoria Azarenka vs. Jelena Jankovic
2. Elena Dementieva vs. Venus Williams
3. Serena Williams vs. Svetlana Kuznetsova

maçlar türkiye saati ile 16:00'da başlayacak.

ilk maçı jankovic'in kazanacağını, ikinci maçın çok çekişmeli olacağını, 3.maçın ise günün en kaliteli maçı olup serena'nın kazanacağını düşünüyorum.

ikinci maç için önce dementieva dedim.. sonra vazgeçip venus dedim.. en son c)hiçbiri demeye karar verdim. yani anlayacağınız kararsız kaldım. elena servis özürlü bir tenisçi olmasa kazanırdı. venus de son 3 aydır gördüğüm venus olmasa kazanırdı. e bunların ikisi de olduğuna göre.. artık kim kazanırsa kazansın, ben yorum yapmayacağım..

4 yorum:

brokoli dedi ki...

Bence ilk maçı azarenka alır ikinci maçı ise tereddüt etmeden venus kazanır diyorum gerçekten de son 3 aydaki venus bi facia ama elenayı her zaman çok kolay yeniyor venus son maçı ise zorlansa da serena kazanacaktır..

aliye dedi ki...

venus zaman zaman müthiş patlamalar yapıyor. şampiyonluğunu koruma isteği onu tetiklerse, yine bir patlama yapabilir. bu durumda bence de rahat kazanır. ama bunun için servis performansı çok önemli. ikinci servislere kalırsa elena affetmez. diğer taraftan elena'nın da servisleri ortada!!! hiçbir şeyden çekmedi servislerinden çektiği kadar :)onun için servis oyunu oynamak avantajdan çok dezavantaj..sonuç olarak hangisi gününde olursa o kazanacak gibi geliyor bana..

brokoli dedi ki...

haklı çıktınız venus berbat bir servis performansı gösterdi ve yenildi muhtemelen 0 çekicek grupta venus williams miladını doldurmuş sanırım hep ümitle beklemiştim....

aliye dedi ki...

venus'ün bu sene ilk seti kazanıp kaybettiği maç sayısı çok fazla. bunun sebebi hem mental hem fiziksel bence. venus hiçbir zaman serena kadar azimli ve hırslı olmadı, oyundan çabuk düşüyor. fiziksel olarak da artık nerdeyse 30 yaşında. maçlara genelde çok hızlı başlıyor, ilk setlerde etkili oluyor, ama sonraki setlerde performansı düşüyor. hele de 3. setlerde!! doğrusu venus için ben de üzülüyorum ama evet, aynı fikirdeyim, sanırım artık eskisi gibi olamayacak.
bu arada azarenka konusunda da siz haklı çıktınız, tebrik ederim..ben de jankovic'den umutluydum ama olmadı..