15 Ekim 2009 Perşembe

for robin

farkettim ki bu hafta soderling'den bahsetmemişim hiç.
başlangıçta roland garros'taki meşhur nadal maçıyla ilgimi çektiğini düşünmüştüm. sonrasında giderek daha çok ısındım kendisine. şimdi ise favori tenisçilerimden birisi olmuş durumda. pek seveni yok kendisinin biliyorum, benim sempati duymamın sebeplerinden birisi de bu belki de. ben soderling'in kendi kendisini geç keşfettiğini düşünüyorum. bu yıl yaşadığı patlamayı 25 yaşından en az 3-4 sene önce yaşamış olmalıydı.
bugün yine önemli bir galibiyet aldı soderling. geçen haftanın şampiyonu tsonga'yı 63 63 skorla iki sette geçerek çeyrek finale yükseldi şangay'da. çeyrek finaldeki rakibi ispanyol feliciano lopez.



nadal bugün robredo ile oynayacak, kazanacağını düşünüyorum. ardından çeyrek finalde ljubicic ile oynayacak, normal olarak onu da yenmesi gerekir.
veeeee bingo... yarı finalde nadal/soderling maçı. kaç aydır beklediğim maç.
hadi bakalım çocuklar, ikinizin de kazanması gereken maçlar var, umudumu boşa çıkarmayın...

Hiç yorum yok: