14 Ekim 2009 Çarşamba

günün maçı..

rafael nadal / james blake 62 67 64

nadal ve blake iki haftadır kurada birbirlerine çıkıyorlar. geçen hafta çin açık 2. turunda karşılaşan ikilinin maçını 75 67 63 nadal kazanmıştı. bu hafta şangay'da yine 2.turda mücadele eden nadal ve blake arasındaki maçta, bu defa blake'in galip gelebileceğini düşünüyordum. bugünkü maç da, geçen haftaki gibi zorlu geçti. blake nadal'dan yine set almayı başardı ama maçı alamadı. nadal'a göre daha düşük bir ilk servis yüzdesiyle oynayan blake ( %73 - % 61), rakibinin servis oyunlarında da çok etkili olamadı. nadal son sette yine kritik bir noktada servis kırarak maçı kazandı.

nadal yarı finale kadar önündeki en zor rakibi yenmiş oldu. 3.turda vatandaşı robredo ile oynayacak. onu fazla zorlanmadan yeneceğini düşünüyorum. çeyrek finaldeki rakibi ise monfils/ljubicic maçının galibi olacak. sakatlık problemi yaşamazsa bu turu da geçer nadal. alt çeyreğinden yarı finale gelecek ismin tsonga veya soderling olacağını tahmin ediyor ve özellikle soderling olmasını diliyorum. herkes gibi ben de nadal/soderling rövanşını dört gözle bekliyorum çünkü.

Hiç yorum yok: