12 Ekim 2009 Pazartesi

ısırma beni..

ya bu kupa ısırma modası nerden çıktı? nadal'la mı başladı? evveliyatı var mıdır? sonrası olmak zorunda mıdır? kupa ısıranlar ısırırken ne hissederler? diş mineleri acımaz mı? diş hekimleri buna neden tepki göstermez? "yaw ben seni kazanana kadar neler çektim" diyerek intikam almanın bir yolu mudur ısırmak? ya zavallı kupa, ısırılmaktan dolayı memnun mudur? canı acımaz mı? benim yenmediğimi bilmiyor mu bunlar demez mi? birileri fotoğraf çektirirken cheese demek yerine ısırmanın daha karizmatik olduğunu mu söylemiş bunlara? ısırırken çekilen fotoğraflarını görmez mi bunlar hiç? görseler de hala ısırmaya devam ederler mi?







ohhh beee... içimi döktüm rahatladım...

4 yorum:

onur dedi ki...

hahah.. sanırım daha çok altın rengi, altın kaplama, altın kupaların gördüğü bir muamele bu.. altının gerçek altın olduğunu ısırarak anlarlarmış eski amerika'da (şu "altına hücum çağları, herkesin eline bir kazma alıp da dağ-tepe yardırdığı yıllar).. tabi çantasında kimyager seti taşımıyordu o zamanlar çoğu insan..

sözlükte yazmışlar
"sahte altın, serttir, genelde piritten yapılır. gerçeği daha yumuşaktır, ısırınca dişinizin izi kalır üzerinde."

ha bu artık spor dünyasında gelenek olmuş, zafer pozu olmuş.. olimpiyatlarda hep görürürüz madalyaların ısırıldığını.. gerçekten ısırmıyorlar tabi dişlerini koyuyolar.. herkes aynı espriyi yapıyor yani.. ben olsam üzerine basarım bakalım ayağımın izi çıkıyor mu..

böyle eğlence olsun diye yazılmış bir posta böyle ciddi ciddi de cevap veririm hani :))

aliye dedi ki...

:) hem eğlendiren hem öğreten yorum için teşekkür ederim. sahiden gelenek olmuş bu iş, tenisle sınırlı değil tabi ki. ben biraz da sporcuların bu şekilde deşarj olduklarını düşünüyorum. mücadele süresince depoladıkları enerjinin, bir şekilde dışavurumu. enerji boşalsın ki yeni mücadelelerde tekrar şarja başlayabilsinler.
elektronikçinin kimyacıya cevabı da böyle olur herhalde :)

Ezgi dedi ki...

Yazdıklarının çoğunu ben de izlerken düşünüyorum, çok güldüm o yüzden okuyunca :))

Biraz yaratıcı olmak lazım tabi... Üzerine basmak iyi fikirmiş, yeni bir furya yaratabilir. :)

aliye dedi ki...

bence de :)
ısır ısır, nereye kadar !!
ısırma out, üstüne basma in :)
bakalım kim yapacak ilk önce...