8 Ekim 2009 Perşembe

thursday at china&tokyo..

dün bahsettiğim zor maçları takip edemedim bugün maalesef. sadece sonuçlara bakabildim. gerçekten zorlu maçlar olmuş bugün. şöyle ki;

rafael nadal / james blake 75 67 73
nadal zorlandığı maçta seriyi 3-3'e getirmiş. set kaybederek, üstelik de tam gücünde değilken nereye kadar gidebilir göreceğiz.

marat safin / fernando gonzalez 63 64
tam da bahsettiğim gibi, safin yaptı bir güzellik. kaybedecek birşeyi olmayınca oynamak rahat gelmiş safin'e. zaten kendisi de şöyle söylemiş :
“It’s easy to play when you have nothing to lose, no points to defend, so you have no pressure at all, so you can just play, just go for it.”

vera zvonareva / flavia pennetta 63 57 75
tahmin ettiğim gibi 3 setlik bir maç olmuş. vera 2.seti kaybedince ağladı mı bilmiyorum ama maçı kazanmayı başarmış. buna çok memnun oldum doğrusu, bu kızın daha iyi yerlere gelmesini istiyorum.

nadia petrova /serena williams 64 36 76
işte günün sürprizi!! petrova iyidir, hoştur ama serena'yı yenebileceğini düşünmemiştim doğrusu. yeniden 1 numara olan serena'nın bu gazla turnuvayı bile kazanacağını düşünüyordum. o ise, yeniden 1 numara olmasını garantileyen maçı kazanmış ve buna fit olmuş. derdi buymuş demek ki.

robin soderling / tommy robredo 63 63
iyi iş robin, sırada ljubicic var. ondan sonra yarı final..

tokyo'da da beklenmedik sonuçlar var;

e roger vasselin / jurgen melzer 46 62 63
derdin marsel'e miydi yani melzer, gittin elemelerden gelen vasselin'e yenildin!!!

l hewitt / f santoro 36 63 61
hewitt'de son dönemde bir gelişme var, hadi bakalım.

m youzhny / g simon 76 67 64
tokyo'da günün sürprizi!! geçen haftanın şampiyonu simon beklenmedik şekilde youzhny'ye elenmiş. ama skor çekişmenin çok büyük olduğunu gösteriyor.

e gulbis / j monaco 63 41
gulbis, gulbisseverleri mutlu etmeye devam ediyor. kendisinden hep beklenen ama bir türlü gelmeyen patlamayı mı yapıyor acaba..

j tsonga / r gasquet 46 62 62
fransızların mücadelesinden favori taraf galip ayrılmış.

yarın için de birkaç kelam etmek istiyorum. çin'de yine zor maçlar var:

rafael nadal / marat safin
işte beni heyecanlandıran maç!! grand slam finali olsa bu kadar sabırsızlanırdım izlemek için. bir tarafta emekli olmasına sayılı günler kalan ve kaybedecek hiçbir şeyi olmayan safin, diğer tarafta iyiyim demesine rağmen sakatlıktan kurtulamadığını tüm dünyanın bildiği nadal. puan koruma veya kazanma derdi olmadığı için sadece keyif olsun diye oynayan bir safin ve baghdatis'le oynadığı 3 setlik maçtan sonra bir gün dinlendiği halde blake'le bugün oynadığı 3 setten sonra dinlenme fırsatı da olmayan nadal. ya daha ne olsun, heyecanla bekliyorum ve hadi safin diyorum. (nadalseverler kusura bakmasın artık, gitmeden önce bu kadar kıyağı hakediyor marat)

fernando verdasco / novak djokovic
günün ikinci önemli ve yüksek seyir zevki garantili maçı. her iki taraf için de zorlu geçecektir. muhtemelen 3 setlik bir maç olacaktır. kalbim verdasco kazansın derken, mantığım novak diyor. bakalım sporda kalp mi kazanırmış yoksa mantık mı?

bunun dışındaki maçlara yarın, sonuçlar üzerinden bakarız artık..

eklemeden bitiremedim, safin'in galibiyet fotoğrafı..

Hiç yorum yok: