3 Kasım 2009 Salı

anket..

blogdaki "who is your favourite tennis player" anketi bugün sona erdi. sonuçlar şöyle :

federer % 64
nadal % 13
other %7
djokovic % 5
roddick % 3
del potro %1
murray %1
verdasco %0

kullanılan toplam oy sayısı 51.
federer açık ara önde (33 oy)
ikinci nadal (7 oy)
kullanılan oy sayısı çok az olduğu için pek bir anlamı yok bu sonucun.
dünya çapında, çok geniş katılımlı olarak aynı anket yapılsa, federer ve nadal oyları nasıl olurdu acaba?
galatasaray taraftarı mı daha çok, fener taraftarı mı noktasına gidiyor gibi bu konu :)
djokovic, roddick, murray ve del potro çok az oy alırken verdasco hiç alamamış, üzüldüm onun adına.

ilginize teşekkür ediyor, oyunuza sağlık diyorum...

7 yorum:

Russell dedi ki...

federer böyle oylamalarda hep 1. çıkıyor zaten.. ama dünya genelindeki federer-nadal dengesi, bu anketten daha farklı.. özellikle, amerika ve uzakdoğu'da bariz biçimde nadal daha çok seviliyor.. geri kalan yerler federer hakimiyetinde.. %60-65 federer, %35-40 nadal diyebiliriz.. :)

onur dedi ki...

bu anket ilk açıldığında twitter'dan tahminlerimi göndermiştim.. yüzdeler tutmadı ama sıralamam yanılmıyorsam federer, nadal, djokovic, roddick, other, murray, verdasco, del potro şeklindeydi.. sıralamada yaklaşmışım :)

aliye dedi ki...

@russell
dünyada aralarında bu kadar fark olmadığı kesin. aslında türkiye'de de öyle ama ankete katılanların içinde federersever daha fazlaydı galiba. yüzde olarak ben de 60-40 federer gibi düşünüyorum.

aliye dedi ki...

@onur
tahminler şöyleymiş:
federer %47, nadal %23, roddick %8, other %8, djokovic%6, murray%4, jmdp %3, verdasco%1.
sıralama tahmini oldukça yakın. yüzdeler de aslında fena değil. sadece federer ve nadal toplam oyunun paylaşımında nadal torpilli olmuş biraz :)

Mehmet Yıldırım dedi ki...

Nadal'ı tutanlar bence "Federer'i herkes tutuyor ben farklı olayım" diyenler. :):):) Absürd oldu ama farklı bir bakış. Ama Fedex her rekoru, her birinciliği hak ediyor ve 1no olmak onun ismiyle müsemma. Dünyanın 1 numarası Roger Federer. Şu kelimelerdeki akıcılığa bakar mısınız? Gerçekten müthiş.

aliye dedi ki...

federer benim için de 1 numara..güzel bir yorum, teşekkür ederim..

Mehmet Yıldırım dedi ki...

Rica ederim. Fedex'e can kurban :)