8 Kasım 2009 Pazar

basel tamam, valencia yattı..

dün, bundan iki önceki postta, basel ve valencia yarı final maçları için tahminde bulunmuştum. basel'de %100, valencia'da % 0 (utan kendinden!!!) ile ortalamada %50'yi tutturmuş bulunmaktayım. beni haklı çıkaran federer ve djokovic'i kutluyor, kendimden utandıran davydenko ve verdasco'yu ise şiddetle kınıyorum. üstelik bu ikisi benim londra favorilerimdi. tutmuyorum artık sizi.. ne haliniz varsa görün...

federer / chiudinelli 76 63 (federer çocukluk arkadaşını yendi)
djokovic / stepanek 67 75 62 (djokovic 3 maç puanı çevirerek kazandı)

murray / verdasco 63 26 63 (murray'den final beklemiyordum doğrusu)
youzhny / davydenko 36 64 63 (nadal'ı, novak'ı yen, gel youzhny'ye yenil!!!)

yarın finaller oynanacak:
(basel) federer / djokovic (federer)
(valencia) murray / youzhny (hiç istemiyorum ama murray)

Hiç yorum yok: