4 Kasım 2009 Çarşamba

bali..

bu yıl ilk defa bali'de düzenlenen yıl sonu şampiyonlar turnuvasından bahsetmemiştim henüz. sezon sonu turnuvasına katılamayan ama yıl içinde şampiyonluk yaşamış tenisçilerin davet edildiği bir turnuva bu. her biri üç tenisçiden oluşan toplam dört grup var. bugün başlayan grup maçlarında tenisçiler kendi gruplarındaki tenisçilerle maç yapacak. grupları birinci sırada bitiren dört tenisçi cumartesi günü yarı final maçlarını oynayacak. final ise pazar günü oynanacak. şampiyon olan tenisçi 200.000$ ve 600 puan kazanacak.

gruplar kimlerden oluşuyor?

A Grubu
Marion Bartoli
Shahar Peer
Magdalena Rybarikova

B Grubu
Samantha Stosur
Maria Jose Martinez
Agnes Szavay

C Grubu
Yanina Wickmayer
Anabel Medina Garrigues
Kimiko Date Krumm

D Grubu
Sabine Lisicki
Melinda Czink
Aravane Rezai

bugün oynanan ilk grup maçlarının sonuçları:

marion bartoli / magdalena rybarikova 64 64
samantha stosur / agnes szavay 62 36 61
yanina wickmayer / kimiko date krumm 76 63
aravane rezai / sabine lisicki 16 63 64

yarın gruplarda ikinci maçlar oynanacak.

3 yorum:

Mehmet Yıldırım dedi ki...

Bartoli şampiyon olsa bari. Turnuvada yer alan tüm tenisçiler içinde en sevdiğim olanı.

aliye dedi ki...

bartoli'nin değişik servis stilini pek sevmiyorum. çift el forehand'i de ilginç. en önemli favorilerden biri ama ben de sam stosur kazansın istiyorum. bakalım neler olacak..

Mehmet Yıldırım dedi ki...

Stosur'dan o kadar bıktım ki Bartoli'nin Wimbledon finali gibi bir çıkışını bekliyordum. Bir türlü olmadı. Bu turnuvada da ümitliyim. Belli olmaz o kadar çok garip bir sezon sonu turnubası geçirdik ki Doha'da, bunlar Bali'de niye olmasın :)