25 Kasım 2009 Çarşamba

I'm sorry for you..

gerçekten üzgünüm..evet sana gıcık olduğum çok zaman oldu..mesela roland garros 08 finalinde federer'e sadece 4 oyun verip üstüne bir de kedi olup fare gibi oynadığında.. avustralya 09 finalinde "god, it's killing me" dedirttiğinde.. ya da bir daha kırılır mı bilinmez, üstüste 6 wimbledon zaferine engel olduğunda. ama senden hiç nefret etmedim. kortta yetişilmesi imkansız toplara yetişen, üstüne bir de en şık winner vuruşları çıkaran adamdın sen. kort dışında ise efendiliğini ve mütevazi üslubunu hiç bırakmayan bir sportmen.

şimdi seni bu halde görmek beni üzüyor. bu kadar kısa bir sürede geldiğin bu nokta, üstelik bir daha eskisi gibi olamayacağını düşününce, "çok yazık" diyorum. federer - nadal rekabetinin heyecanı olmayacak artık.

hatta kaybettiğin bu iki maçtan sonra, keşke diyorum hiç gelmeseydin londra'ya, roddick'in yaptığı gibi. 0-2 maç ve 0-4 set istatistiği..bu çok kötü. keşke hiç gelmeseydin, keşke bu maçları oynamasaydın.

maç hakında söylenecek birşey yok. sadece, nadal kaybetti...

4 yorum:

Russell dedi ki...

karşısında gayet ortalama oynayan bir kolya vardı.. ama 6-1 4-2'ye kadar hiçbir şey yapmadı.. söderling maçından bile kötüydü.. sonra paris'teki tsonga maçındaki seviyesine çıktı, tie-break'e götürdü maçı ama biraz da şanssızlıkla kaybetti 7-6 ikinci seti.. tie-break'i kazansa final setini de kazanabilirdi ama yine de "oo nadal geri döndü" dedirtemeyecekti..

umarım perşembe günü djokovic'ten set almayı başarır.. çok üzücü gerçekten.. sen federer fanı olarak böyle yazmışsın, beni düşün bir de.. :)

Ezgi dedi ki...

Ben de aynı duyguları hissediyorum Nadal'a karşı. Sonunda genelde üzülmüş olsam da Federer-Nadal finallerinden aldığım keyfi hiçbir maçtan almadım. Bu ikiliyi her zaman ilk 2'de, finallerde görmek istiyorum..

Çok kötü bir sene oldu onun için, umarım toparlanır..Eskisi gibi olamasa da 2010'da şu anda izlediğimiz Nadal'ı izlemeyiz bence.

aliye dedi ki...

her maça favori çıkan bir oyuncunun "hiç olmazsa bir set alsa" noktasına gelmesi çok üzücü. o yüzden dedim zaten böyle olacağına çekilseydi keşke diye.

sana sabır diliyorum ayrıca :)

aliye dedi ki...

@ezgi
onu şu an ayakta tutan tek şey vazgeçmemesi bence. almagro maçında 40-0 'dan 3 kere maç sayısı çevirip maçı kazanması unutulmaz. asla pes etmiyor. fiziksel olarak sorunları olsa da bu özelliği sayesinde birşeyler yapabilir bundan sonra da.