7 Aralık 2009 Pazartesi

atp champions tour

atp champions tour kapsamında yılın son turnuvası olan AEGON Masters Tennis turnuvası, 1-6 aralık tarihleri arasında londra'da the royal albert hall 'de gerçekleşti. 1998 yılından bu yana düzenlenen turnuva, champions tour'un en uzun soluklu ayağı durumunda. atp champions tur kapsamında düzenlenen turnuvalara, aktif tenis hayatını noktalamış tenisçilerden aşağıdaki özelliklerden en az birini sağlayanlar katılabiliyor:
  • bir numaraya yükselmiş olmak
  • teklerde grand slam finali oynamış olmak
  • davis cup takımında tekler maçında oynayarak şampiyon olmuş olmak
turnuvada dört kişilik iki grupta sekiz tenisçi mücadele ediyor. round robin grup maçlarının ardından grupları ilk sırada tamamlayanlar final maçında karşı karşıya geliyor.

bu yıl turnuvada mücadele eden isimler ve gruplara göre maç sonuçları şöyle;

bu sonuçlara göre b grubunu üç galibiyetle tamamlayan stefan edberg ile, a grubunda pat cash'e yenilip pioline'i yenen ve ivanisevic'in maçı tamamlayamadan çekilmesiyle iki galibiyet bir mağlubiyetle grubu ilk sırada tamamlayan patrick rafter, final maçında karşı karşıya geldiler. final maçı sonucu;

günümüzde örneklerini pek sık göremediğimiz bu iki müthiş servis-vole'cinin maçını izleyebilmeyi çok isterdim doğrusu. 80'lerde, 90'larda tenis nasıl oynanırmış, göstermişlerdir izleyenlere.

rafter hiç değişmemiş, edberg hafif yaşlanmış görünüyor

champions tour kapsamındaki bir sonraki turnuva 20-23 şubat 2010'da florida'da.

6 yorum:

Russell dedi ki...

torrent'ini bulup indirdim ben maçı.. izleyeceğim boş zamanımda.. eğer istersen sana da verebilirim linki..

aliye dedi ki...

çok sevinirim. tam da maçla ilgili bir yazı okuyordum, keşke izleyebilseydim diye geçiriyordum içimden :)
http://bleacherreport.com/articles/304252-stefan-edberg-and-pat-rafter-save-2009s-best-tennis-until-last-in?utm_source=newsletter

Russell dedi ki...

tamam, ama benim torrent'i bulduğum yer davetle üye alıyor.. msn falan varsa, oradan atayım torrent dosyasını ben, 11kb..

aliye dedi ki...

aliyeakcil@hotmail.com

Russell dedi ki...

ekledim de açık değil 2 gündür..

aliye dedi ki...

no problem :)