19 Ocak 2010 Salı

ankette durum..

biliyorsunuz, devam etmekte olan üç anketimiz var.

1. avustralya açık 2010'da kim sürpriz yapar?
şıklardaki isimlerden gulbis, querrey ve gasquet hakkaten sürpriz yaparak ilk turda elendiler. cilic 14, baghdatis 1 ve marsel 3 oy almış durumda. beklentiler cilic üzerinde yoğunlaştı anlaşılan. bakalım bekleneni verebilecek mi? bu arada, diğer diye bir seçenek var ve 4 oy almış. bu oyları kullananların sürpriz adaylarını merak ettim. yazarsanız sevinirim.

2. avustralya açık 2010 kadınlar şampiyonu?
serena ve kim 8, henin 2, venus 6, sharapova 3 ve elena 1 oy almış. serena ve kim yarışıyorlar. sharapova ilk turdan elendi ve üçte kaldı maalesef. venus ilginç bir şekilde 6 oy almış. serena&kim finali çıkar bu anketten :)

3. avustralya açık 2010 erkekler şampiyonu?
federer açık ara önde 16 oyla. nadal 8, djokovic 3, jmdp ve murray 1 oy almışlar. zavallı davydenko, ağzıyla kuş tutsa olmuyor, hiç oyu yok maalesef. oysa ki en formda oyuncu şu aralar. burdan da federer&nadal finali garanti.

anket ilk haftanın sonuna kadar devam edecek. tutturma şansı da giderek artıyor tabi. oy kullanmayanlar varsa hadi bi zahmet artık...

2 yorum:

brokoli dedi ki...

marin cilic benim sürpriz adayım..erkeklerde federere verdim bence bu turnuva fedexin olucak..bayanlarda venusun kazanmasını çok isterdim ama kimle serena arasında kararsız kalıp oyumu clijstersa verdim..venusun 6 oy alması bana da ilginç geldi tenisiyle değil ama ismiyle hala böyle anketlerde oy kazanabiliyor :)) davydenko çok formda ve 1 oy bile almamış gerçekten bu da ilginç :)

kirpi dedi ki...

Marsel'e de veda ettik malesef..
Ben diger demistim, aklimda da "Davis Cup'in moral verdikleri" kategorisinden isimler vardi. David Ferrer veya Feliciano Lopez olabilir. Ferrer ilk macinda ilk iki seti 6-0 aldiktan sonra rakibi cekilmis. Sakatlik midir yoksa utanmis midir, onu merak ettim. Eger o macta iyi oynadiysa hala bir sansi olabilir. Feliciano Lopez'in ise ilk turu gecmesi supriz oldu zaten..:)