4 Ocak 2010 Pazartesi

dönüş..

bir süredir uzak kalmıştım, hem blogdan, hem tenisten.. hazır tenis dünyası tatildeyken, ben de biraz ara verdim blog yazarlığına. işin magazin kısmını pek takip etmedim doğrusu.. bu durumda yazacak pek bir şey yoktu. baktım ki henin tenise döndü, benim de artık yazma vaktim gelmiş oldu..

yeni yılla birlikte teniste de yeni sezon başladı. hem atp hem de wta brisbane'de açılışı yaptı bu hafta. haftanın en çok beklenilen maçında justine henin, nadia petrova'yı 75 75 skorla yenmeyi başardı. dünyanın 20, turnuvanın 2 numaralı seribaşı olan petrova, 20 aydır kortlardan uzak olan henin'e kaybettiği maçtan sonra, geçen yıl sakatlıktan dönen sharapova'ya kaybederek kazanmış olduğu "geri dönüş kurbanı" ünvanını pekiştirmiş oldu.


petrova maçtan sonra, henin'in farklı bir stille oynadığını, eskisinden bile daha iyi olduğunu söylemiş. rakibinin servisini çok geliştirdiğini, topu çok erken aldığını ve oyununda yaptığı değişikliklerle, geri dönüş sebebi olan wimbledon'ı kazanabileceğini belirtmiş. anlaşılan o ki tenis izleyicileri kadar aktif oyuncular bile henin'in wimbledon'ı kazanmasına şartlanmış durumda. bakalım küçük dev kadın, bu baskıyı sırtlayıp hedefine ulaşabilecek mi?

sonucu merakla beklenen bir diğer maç da ana ivanovic/jelena dokic maçıydı. avustralyalıların sevgilisi, 2009 avustralya açık peri masalının kahramanı dokic, geçen yılın kaybedeni ivanovic karşısında çok iyi oynamasına, istatistik olarak daha iyi bir maç çıkarmasına rağmen, yaptığı 11 çift hatanın da etkisiyle 57 61 36 mağlup oldu ivanovic karşısında. darısı avustralya açık'a olsun diyelim.


erkeklerde federer ve nadal doha'da 250 puanlık exxor mobil open'da mücadele edecekler bu hafta. ilk turda federer christopher rochus ile oynarken, nadal simone bolelli ile mücadele edecek.

bu haftanın finallerinde clijsters/henin ve federer/nadal maçlarını görmeyi umuyorum.

Hiç yorum yok: