22 Ocak 2010 Cuma

inanılır gibi değil..


şimdi bu maç için ne denir, ne yazılır hiç bilmiyorum. live scoreboard'da skora baktığımda 6-0, 3-0 yazıyordu. şaka gibi.. normal bir durum değildi bu. ben acaba sakatlık falan bir durum mu var diye bakınayım derken maç bitmişti bile.

evet inanılası değil ama nadia petrova, avustralya açık 3.tur maçında kim clijsters'ı 6-0 6-1 yendi.

petrova'nın geçmişte de aldığı sürpriz sonuçlar var. aslında kumaşı çok iyi olan bir oyuncu. ama istikrarlı değil. sinirlerine hakim olamıyor bir de. yaptığı bir hataya çok takılıp, 5-10 puan sonra bile hala o hatayı kafasından atamadığını gösteren davranışlar sergiliyor. ama bugün ne yaptı da bu maçı bu skorla bitirdi bilmiyorum. turnuvanın önemli favorilerinden biri olan cliijsters'ın elinin kolunun tutmaması falan lazım bu sonucu alabilmesi için. ikinci sette durum 5-1, petrova maç için servis atıyor, 40-30 önde, maç sayısı yani, ama ben hala kim'in maçı çevireceğini düşünüyorum.. derken 40-40 oldu, hah işte tamam dedim.. ardından ikinci maç sayısı.. sonra yine berabere.. bu sefer kırar dedim, ardından bir maç sayısı daha..ve maç bitti.. anlamak çok güç gerçekten. merakla maç sonrası görüşlerini bekliyorum her iki oyuncunun da.

dengeler değişti şimdi. ilahi bir şekilde henin'in yolu açılıyor. kendi çabası da var tabi ama bu skor bir mucize olsa gerek. artık onun adına beklentiler daha bir arttı. wickmayer veya kuznetsova'yı geçmek zorunda şimdi. yarı finalde karşısına çıkabilecek isimler de ortada.

ufukta serena/justine finali var...

2 yorum:

brokoli dedi ki...

tablonun bu tarafındaki sürpriz gerçekleşti ve heninin yolu biraz daha açıldı..zor olsa da tablonun diğer tarafından da bir sürpriz gelmesini ümit ediyor ve Venus-Henin finali istiyorum..çok şey istiyorum farkındayım ama bir ümit işte :)))

aliye dedi ki...

bugünkü maçtan sonra ne olsa şaşırmam artık :)