1 Şubat 2010 Pazartesi

anket sonuçları..

avustralya açık şerefine düzenlenen anket sonuçlarımıza bir bakalım:

1. avustralya açıkta bu yıl sürpriz isim kim olur?
kullanılan oy sayısı : 39
en çok oy alan ilk 3 :
marin cilic 19 oy (%48)
diğer 8 oy (%20)
ernest gulbis 4 oy (%10)

marin cilic'in, kariyerinin ilk grand slam yarı finaline çıktığı turnuvanın sürpriz ismi olduğunu söylemek yanlış olmaz sanırım.. aferin bize, doğru tercih..

2. avustralya açık kadınlar şampiyonu kim olur?
kullanılan oy sayısı : 41
en çok oy alan ilk 4 :
serena williams 10 oy (%24)
venus williams 10 oy (%24)
kim clijsters 9 oy (%21)
justine henin 8 oy (%19)

venus'ün serena kadar oy almasına şaşırdığımı itiraf etmeliyim. venus'ten hala umudu olanlar var anlaşılan. şahsen ben kendisine dair tüm umutlarımı 2009 yılı ile birlikte tüketmiş bulunmaktayım. serena'nın farklı birinci olmasını beklerdim ama duygular mantığın önünü kesmiş belli ki. clijsters'ın 3.turda elenmesine rağmen nerdeyse serena kadar oy almış olması, bloğun şampiyonluk için 1 numaralı favorisi olduğunu gösteriyor. henin ise finale kalarak yaptığı atakla oy sıralamasında yaklaştı diğerlerine.

3. avustralya açık erkekler şampiyonu kim olur?
kullanılan oy sayısı : 46
en çok oy alan ilk 4 :
roger federer 21 oy (%45)
rafael nadal 11 oy (%23)
novak djokovic 8 oy (%17)

blog oylarında açık ara önde olan federer, gerçekten de açık ara şampiyon olarak bizi haklı çıkardı. tüm federerseverleri tebrik ediyorum. final oynayan murray'nin sadece 1 oyla altıncı olması da çok manidar!! kupa seramonisindeki doğal ve sevimli hali sempati toplamasına sebep oldu. umarım bundan sonra antipatik davranışlarıyla sil baştan olmaz.

genel olarak üç ankette de başarılı sonuçlar ortaya çıktı. katılan herkese teşekkür ediyor, katılmayanlara da canınız sağolsun diyorum.

5 yorum:

brokoli dedi ki...

sürpriz isim ve erkekler şampiyonunda oylarım isabetli yerlere gitmiş :) kadınlarda kim clijters dedim ve fena çuvalladım..o elendikten sonra serena alır diyordum ama oyumu yine de değiştirmedim..venusten ben de sizin gibi umudumu kestim malesef, ama şöyle bir düşünüyorum da na li karşısında avucundaki maçı hediye etmeseydi pekala venuste kazanabilirdi çünkü yarı finaldeki serena pek iyi değildi, bari bir imbledon daha kazansında öyle bıraksın venus :)

kirpi dedi ki...

Ben bu yilki supriz ismi begenmedim sahsen. Supriz dediginiz final gorur, olmadi gecen yil Verdasco'nun izlettigi gibi bir yari final izlettirir degil mi? Gerci Cilic de 3 tane 5 setlik mac yapti ama sonu kotu oldu. Olmaz olsun boyle supriz, tum hevesim kacti..:(
Anketler oldukca basarili olmus ama. Gerci su anki 1 numaralar ve senelerdir cikis yapmasi gereken adama oy verilmis ama olsun..:)

aliye dedi ki...

ben de isterdim kazanmasını ama sırf wimbledon kazanabilmek için geri dönmüş bir henin varken işi zor gibi..

aliye dedi ki...

amerika açıkta çeyrek final, avustralyada yarı final..artık bu sene final de görür cilic..

brokoli dedi ki...

bence iyi oynayan bi venuse wimby de bi tek serena engel olabilir heninın wimbledon kazanacağını sanmıyorum..