17 Mart 2010 Çarşamba

daha da izlemem...

atp'nin skor tahmin oyunu draw challenge'da, indian wells için final tahminimi federer ve cilic'e oynamıştım. cilic henüz ikinci turda garcia lopez'e yenilmişti. federer de üçüncü turda dün gece baghdatis'e yenildi. hem de üç maç puanından faydalanamayarak..

bugün itibariyle iki finalist adayım da elenmiş durumda.. kendimi kuponu elinde patlamış süper toto'cu gibi hissediyorum.

şu andan itibaren benim için indian wells bitmiştir.. daha da izlemem...

4 yorum:

Russell dedi ki...

Nadal-Federer

Nadal

demiştim ben, hala devam ediyorum. :) Yarı finalde benim de Cilic pickim patladı ama. Öte tarafta da Djokovic patlayacak gibi.

kirpi dedi ki...

Nadal Isner karsisinda patlamazsa bana da devam eder gibi geliyor. Ilk kez oynadigi oyunculara karsi hep bir gerilir, bir acaip olur. Gerci Isner de kariyeri boyunca Nadal benzeri bir oyuncu ile oynamamamistir onu da dusunmek lazim.

Federer bu saatten sonra Madrid ve Cincinnati gibi sadece Grand Slam oncesi oynanan Masters turnuvalarina agirligini koyar. Bu nedenele digerlerinde bir sey beklemem ondan. Ama su da var, eger bu turnuvalardan bundan daha iyi is cikarmaz ve Nadal seviyesini yuksek tutarsa Wimbledon'dan sonra 1 numara gitti gider.

Russell dedi ki...

Federer'in zaten 1 numarada çok daha uzun süre kalacağını sanmıyorum. En uzun süre 1 numarada kalma rekorunu kırmaya bakıyor o. Hala mükemmel oynuyor tabii ama bu kadar başarıdan sonra, bu yaştan sonra masterslarda falan çok iyi sonuçlar çıkarmasını beklememek lazım. Masterslarda iyi sonuçlar gelmeyince, grand slamlerde kendinizi aşsanız da işiniz zor oluyor.

aliye dedi ki...

federer bunca başarıdan sonra hala nasıl motive olabiliyor, o bir muamma zaten. ben en az birkaç sene daha zirvede kalacağını düşünüyorum.