18 Mart 2010 Perşembe

lanetli turnuva : indian wells...

önce cilic elendi.. sonra henin,kuznetsova, clijsters, sharapova gitti.. hiç beklemiyordum federer elendi, sinir oldum..kadınlarda tek favorim dementieva kalmıştı, o da bugün çeyrekte gitti. düşe kalka ilerleyen djokovic, bu defa düştü ama kalkamadı, eski toprak ljubicic'e elendi. erkeklerde federer'i yenen şaşkın baghdatis gitti robredo'ya yenildi. bu psikolojiyi de hiç anlamıyorum, daha doğrusu kabul edemiyorum. büyük bir zaferin ardından mutlaka aptal bir mağlubiyet geliyor. nasıl profesyonellik bu.. liseli amatör sporcular yapsa anlarım da.. top tenisçiler yapınca kabul edilmez oluyor. dünyanın 1 numarasını hayatında ilk defa yen.. sonra sevindirik olup dünyayı unut, git robredo'ya yenil. sevincin de kursağında kalsın..oh olsun!!

kim kaldı geriye? nadal.. murray.. tamam bugün 18 mart.. çanakkale gerçekten geçilmez.. ama çanakkale geçilmez'ciler tarzım değil. go soderling diyorum. çeyrekte murray ile oynayacak ama olsun.. yolu açık olsun..

kadınlarda artık kim naparsa yapsın. kankalar oynayacak yarı finalde. wozniacki ile radwanska. kardeş kardeş oynarlar heralde..

off.. içim sıkıldı.. bu turnuva bunalttı beni.. williams'lar haklı mı ne? protesto ediyorum. nokta

6 yorum:

Russell dedi ki...

Nadal'ın pasif oynamadığını söyleyebilirim, tüm maçlarını izledim. Murray'nin de tüm maçlarını izledim. ATP'de zaten izlenebilecek tüm maçları izledim; şu turnuvada en keyif veren tenisi oynuyor Nadal Federer'le birlikte. Tabii, Federer'in konsantrasyonu pek yüksek olmadığından sürpriz şekilde elendi. Schüettler maçını saymıyorum, öyle rüzgar vardı ki, maça falan benzemiyordu. Ancic ve Isner maçlarında sürekli agresif oynamaya çalıştı forehand'de. Backhand tarafında daha çok hataya zorlayan vuruşlara gitmeye devam ediyor tabii ama bu da çift el backhand'in kullanılması gereken nimetlerinden biri.

Murray konusunda katılıyorum. Pasif ötesi pasif oynuyor. Avustralya Açık'ta Nadal'a karşı mükemmel oynadıktan sonra, Cilic ve Federer'e karşı da iyi oynadı. Ondan sonra kayıp resmen. Uyansa iyi olur ama, bu 3 hafta içinde koruması gereken final artı şampiyonluğu var.

Nadal, Berdych'e yenilebilir. Yenilmezse şampiyon olur.

kirpi dedi ki...

Rusell'a katiliyorum. Nadal'in forehandlerinde gormemenin mumkun olamayacagi bir gelisme var, ayrica inside-out denilen forehand ile muthis ataklar yapiyor geri cizgiden. Bir oyuncu geri cizgide olunca hemen savunma oyuncusu diye etiketleniyor ama oyle dusunmemek lazim.

Russell dedi ki...

Ljubicic'e yenildi ya, haha. Bir daha Rafa ve şampiyonluk kelimelerini yan yana getirirsem tenis topu olayım.

aliye dedi ki...

:)
nadal-soderling finali bekliyordum ama olmadı. nadal elendi, soderling de 3.sette direniyor..

aliye dedi ki...

soderling de elveda dedi..

Russell dedi ki...

İlk 5'te feci bir savsaklama var. Federer hariç - o da Avustralya Açık dışında bir şey yapamadı daha bu sezon kayda değer - çok iyi durumda diyebileceğimiz birisi yok. 6. sıradaki Davydenko da devre dışı. Sanırım bir süre böyle gidecek. Sürpriz sonuçlar olacak veya ilk 5'ten bir turnuva iyi hava yakalayan götürecek falan. Gözüken o.