25 Mart 2010 Perşembe

indian wells'ten miami'ye..

son yazıya baktım da, indian wells'in ortalarında bir yerlerde kalmışım. hem kadınlarda hem erkeklerde seribaşıların ilk turlarda elendiği sönük geçen bir turnuva oldu indian wells. erkeklerde 31 yaşındaki ivan ljubicic, yarı finalde nadal'ı, finalde de roddick'i yenerek ilk masters şampiyonluğunu elde etti. zamanında 3 numaraya kadar yükselmiş kaliteli bir oyuncu ljubicic. bu zamana kadar masters şampiyonluğu kazanamamış olması üzücü. bu açıdan bakıldığında, ljubicic'in şampiyonluğu benim için de sevindirici oldu.

kadınlarda durum daha da vahimdi. kuznetsova, clijsters, sharapova, henin gibi isimler erkenden elenince, final wozniacki ve jankovic arasında oynandı. kolaylıkla tahmin ettiğim gibi şampiyon jankovic oldu. wozniacki de finale kalarak elde ettiği puanlarla sıralamada 2 numaraya yükseldi. artık baygınlık geldiği için aynı şeyleri söylemek istemiyorum. sadece dua ediyorum : allahım, kadınlar tenisine de bir federer, bir nadal ver lütfen..

şimdi geçmişi birakıp geleceğe bakalım.. bu hafta miami masters oynanıyor. marsel elemelerden başladı turnuvaya. iki eleme maçını da kazanarak ana tabloya kalmayı başardı. rakibi uruguay'lı pablo cuevas. 24 yaşındaki dünya 46 numarasının favori kortu toprak. bu yıl 7 maç kazanmış, 7 maç kaybetmiş. marsel'le yapacağı ilk tur mücadelesinden sonra bu dengenin mağlubiyet yönünde bozulmasını diliyorum. onu geçebilirse ikinci turda rakibi bir başka toprak kortçu, 22 numaralı seribaşı juan monaco olacak.

erkeklerde 1 numaralı seribaşı federer, marin cilic ile aynı çeyrekte. indian wells'in erken elenenleri olan bu ikili arasında oynanacak çeyrek final maçının izlenmeye değer olacağını düşünüyorum.

geçen yılın şampiyonu murray, indian wells'te çeyrek finalde yenildiği soderling ile yine aynı çeyreğe düşmüş. rövanş olacak diye sevinmiş midir yoksa "yine mi sen" demiştir bilinmez. ama ben murray'nin rövanşı alabileceğini sanmıyorum.

tablonun alt tarafında nadal tsonga ile, djokovic de roddick ile aynı çeyrekte yer alıyor. ufukta bir nadal/djokovic yarı finali görünüyor.

kadınlarda yine bir henin/dementieva 2. tur eşleşmesi var. avustralya açıkta kazanan taraf henin olmuştu. her iki oyuncunun da servis problemi var. iyi servis atan maçı kazanır.

yarı finaller için beklentim:

kuznetsova / venus williams
clijsters / dementieva

Hiç yorum yok: