21 Mayıs 2010 Cuma

roland garros 2010 tek kadınlar kurası...

tek kadınlar :

http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/draws/ws/index.html

kadınlarda ilk çeyrekteki seribaşılar serena ve sam stosur. serena ilk yarı çeyreğindeki pavlyuchenkova, peer, bartoli gibi isimleri çerez yapıp alt yarı çeyreğinden gelecek ismi bekleyecektir. alt yarı çeyrekte ise işler pek bi karışık. müstakbel sharapova/henin üçüncü tur maçını kazanacak babayiğit, ardından son zamanların formda ismi stosur'u da geçmeye çalışacak; eğer geçerse kendisini, geçemezse de sam'i serena'ya çeyrek final yemi yapacaktır diye düşünüyorum.

ikinci çeyrekteki seribaşılar jankovic ve radwanska. radwanska da ilk sekiz arasına girebilmiş ya daha ne diyeyim!! bu çeyrekte jankovic ilk yarı çeyreğinden güle oynaya çıkarken, radwanska bir rus ordusuyla (safina, zvonareva, kleybanova) ve bir de son günlerde küllerinden yeniden doğmaya çalışan ivanovic ile savaşmak zorunda. savaşı kim kazanırsa kazansın yarı finale çıkan jankovic olur bu çeyrekten.

üçüncü çeyrekteki seribaşılar kuznetsova ve wozniacki. geçen yıl bu kupayı kazandığından beri bir türlü dikiş tutturamayan kuznetsova'dan burada bir patlama bekliyorum. gerçi ilk turda cirstea ile eşleşmiş ama olsun. kendi yarı çeyreğindeki en tehlikeli isim na li. üçüncü çeyrek alt yarısı ise en kararsız kaldığım kısım. wozniacki'ye en dişli rakip pennetta orda. her hafta turnuva oynayıp sakatlıktan nerdeyse ayakta duramayan woz'a pek şans vermiyorum ben.

dördüncü çeyrekteki seribaşılar dementieva ve venus. dementieva'ya en büyük tehdit azarenka. venus ise cibulkova, petrova veya geçen hafta madrid'de yenildiği rezai ile oynayabilir. bu çeyrekten venus çıkar diye düşünüyorum.

bu kuraya göre 2002 yılından sonraki ikinci abla-kardeş finalini bekliyorum. o final her ikisi için de roland garros'daki ilk ve tek finalleriydi ve serena kazanmıştı. tarih tekerrür edebilir diyorum...

Hiç yorum yok: